Dragoste cu sila sau Hyundai 130.

Suntem o civilizaţie saturată de publicitate outdoor, indoor, offline, online, cum doriţi şi poftiţi şi ştim asta cu toţii. Şi mai ales o ştiu cei care sunt în spatele ei : publicitarii. Şi atunci ce are de făcut un nene om de publicitate pentru a-şi diferenţia clientul de ceilalţi din domeniul lui? Ia una bucată domn distins cu înclinaţii pentru domeniul hipnozei şi una bucată maşină frumoasă, o cantitate mare de creativitate, aruncă un iz de rebeliune, caci e ilegală pentru TV, câteva domniţe cumsecade şi hocus pocus avem reclama. O idee de promovare inedită.

Ce promite experimentul? Aşa cum le hipnotizează pe cele trei din filmuleţ, specialistul în hipnoză,  Peter Powers, se pare că va reuşi să-i facă pe cei din faţa unui ecran să se îndrăgostească de noul Hyundai 130. V-am făcut curioşi?

Ştim cu toţii ca publicitea foloseşte diverse tertipuri şi mesaje subliminale pentru a ne face să alegem un produs şi nu altul, aşadar ar trebuie măcar să apreciem sinceritatea, ne spun direct ca ne vor convinge printr-un mod unic să le cumpărăm produsul.

Dacă doriţi să luaţi parte la acest experiment sau să analizaţi tehnica celebrului iluzionist, puteţi accesa hypnose.i30.nl, numai după ce aţi declarat că aveţi peste 18 ani şi nu suferiţi de boli psihice.

Reclame

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s