Încrezătorul din tine!

În reclama celor de la Cars.com de anul acesta, prezentă la Super Bowl-ul american, aflăm cât de mare înfluență are ”încrederea în noi” asupra noastră atunci când vrem să cumpărăm o mașina dacă, cumva, am dat o tură înainte pe Cars.com. Iată că, departe de a fi doar un gând neastâmpărat, ea apare ca un al doilea eu vesel și evident încrezător în decizia luată, iar nouă nu ne rămâne nimic de făcut decât să-i dăm ascultare. Cel puțin așa spun cei de la Cars.com.

Cât de amuzantă vi s-a părut?

Ne duce cu gândul puțin la Men in Black, nu credeți?

Va așteptăm cu un comentariu,

Familia Gaman

Reclame

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s